Toimitusohjeet huoltolähetyksille

Takaisin huoltosivulle

Huoltoomme tulevat lähetykset on helppoa ja nopeaa lähettää postitse ns. asiakaspalautuksena.

Merkitse Itellan pakettikorttiin vastaanottajaksi TecniCom Service Oy, merkitse ”maksaja muu kuin lähettäjä” ja  “maksajan sopimustunnus” 614102.

Sinulle jää pakettikortista kopio –  säilytä se tositteena lähetyksestä. Kirjemuotoisista lähetyksistä ei jää lähetystositetta, eikä niissä ole seurantanumeroa, joten niitä ei tule käyttää.

Älä pakkaa laitetta tarpeettoman suureen pakkaukseen, sillä se lisää postimaksua, vaikka paino olisi sama. Lisäpalvelu, esim. ”Helposti särkyvää” –tarra on lisämaksullinen, eikä ole tarpeellinen, kunhan laite pakataan asiallisesti.

Postimaksun maksaa TecniCom  ja veloittaa sen asiakkaalta huoltoveloituksen yhteydessä.

Huomaa, ettei antenneja, akkuja tai latureita ole tarpeen lähettää, ellei niitä epäillä viallisiksi.

Kun laite on huollettu, palautamme sen asiakkaalle postipakettina, joka noudetaan postitoimipaikasta.  Erikseen voidaan myös sopia jokin muu toimitustapa.

Maksutapa yksityisille asiakkaille on yleensä joko ennakkomaksu sähköpostilla lähetetyn laskumme perusteella, tai postiennakko. Suosittelemme ennakkomaksua, jolloin vältetään postiennakkolisämaksu. Yritysasiakkaita voimme myös harkintamme mukaan laskuttaa.

Huollon toimitusaika on normaalisti noin viikko, mutta saattaa vaihdella jonkin verran työtilanteesta ja tapauksesta riippuen.

Täytä huoltosaate laitteen mukaan alhaalta löytyvän Huoltosaate-painikkeen avulla.

Yhteystiedot

TecniCom Service Oy
Tikkurilantie 68
01300 Vantaa

s-posti    info@tecnicom.fi
puhelin 09 8733722
www.tecnicom.fi

Takaisin huoltosivulle